День 5-6. 22-23.07.2017

День п’ятий. 22.07

У вихідний день основним завданням виступала організація спортивно-оздоровчої діяльності дітей. До обіду діти перебували на пляжі та в дубраві, де приймали водні та сонячні ванни, грали у футбол та шашки, малювали в розмальовках. Увечері всі загони залучились до квест-гри «Ключі Фортуни», головною метою якої було знайти скарб «Перлини Криворіжжя». Змагалися між собою усі вісім загонів, наш загін прибіг п’ятим, але виявився найшвидшим серед молодшої вікової групи! Хочеться наголосити на тому, що квест-гра не лише показала фізичні  можливості учасників, – вона мала пізнавальну та організаторську складові. Це проявлялося за рахунок завдань різної складності, з якими ми чудово впоралися (відгадали кросворд, загадки, назви лікарських препаратів). Отут і проявилася втома дітлахів. Вони увесь день активно відпочивали і змагалися, тому на дискотеці деяка частина дітей відпочивала.
Не можна не помітити, що спільні справи неабияк згуртовують дітей, їм цікаво пізнавати нове, вони прагнуть брати участь у різноманітних заходах різної направленості.
Гадаю, що нам вдалося організувати незабутній активний відпочинок дітей,  адже основною метою табору – є оздоровлення дітей, укріплення їх здоров’я.  



День шостий. 23.07

Неділя – день, коли ми організовуємо та проводимо наш загоновий захід. Отже, головним завданням дня була організація активного дозвілля дітей, їх пізнавальної, творчої та організаторської діяльності. Наш загін брав участь у  інтелектуальній грі «Що? Де? Коли?».
·    Метою гри було навчити дітей висловлювати та обґрунтовувати свою думку; розвивати пам’ять, мислення, увагу, зв’язне мовлення;  виховувати інтерес до оточуючого світу.
·         Серед обладнання мультимедійна презентація, конверти з запитаннями, фішки для відміток правильних відповідей .
Гра супроводжувалася презентацією. На слайдах висвітлювались питання для учасників. У грі брали участь 3 команди, в кожній з яких було 12 осіб.
·   Спочатку команди представляли себе та обирали капітанів.
Гра мала два тури запитань різної складності.
Команда, що першою правильно відповіла на запитання, отримувала фішку.
Хід гри
І тур
Ведучий:
Зразки запитань:
1.      Які комахи будують замки з ґрунту?
2.     Оленка стоїть у колі з дітьми. П’ятий зліва від неї Сашко. Він же шостий справа. Скільки стоїть дітей у колі?
3.      Назви державу, в якій ми живемо?
4.      Як називають добру чарівницю, яка допомагає людям у казках?
5.      Хитра, руда, хвостата, пухнаста.
6.      Брезень, квітень, травень – це ...
7.      Як називається головна вулиця міста Києва?
8.     Писанка – це розписане ...
9.      Хто приходить на ялинку разом з Дідом Морозом?
10.  Яблуко, груша, слива, вишня – це ...
ІІ тур
Ведучий:
Зразки запитань:
Загадки
1.       На городі нога стоїть,
На нозі голова висить.
Куди сонце повертається,
Туди голова нахиляється.
2.      Не ставок і не ріка,
Мох росте і осока.
Там земля - неначе тісто,
Що воно за дивне місце?
3.      На сметану, масло, сир
Нам воно згодиться.
І корисне, і смачне,
Тече, як водиця.
Колір в нього, наче сніг,
Пригощу їм вас усіх!
4.      З небесної діжки
Крижані горішки
На землю упали,
Шкоди нам завдали.
(Град)
5.      Тісто, ягоди і крем,
Шоколад, прикраси, джем.
Дуже страву цю люблю
Її в кондитерській куплю.
6.      Знизу клин
Зверху млин.
Тече вода
А їй не біда.
7.      І ввечері, і зранку
Вартую я на ґанку.
Не кусаю, не гарчу,
В дім чужих не пропущу.
8.     У лісі зростав,
У столяра побував,
В кімнаті оселився,
Полотном укрився.
9.      Будівельнику без них нічого робити –
Не збудує школу, дім і садок, де діти.
Починається на „Ц”, здогадалися, що це?
10.  Через воду він проводить,
А сам з місця вік не сходить.
Мультфільми
1.       Який герой мав ім’я Міккі?
2.      Що подарувала Сова на день народження Ослику Іа?
3.      Хто має пропелер на спині?
4.      Як звати хлопчика із Простоквашино?
5.      Як звуть кота і мишеня з мультика У.Діснея?
6.      Як звали друга Вінні-Пуха?
7.      Як називається мультфільм, у якому вовк весь час ганяється за зайцем?
8.     Найкращий друг крокодила Гени.
9.      У якій казці в грудні збирали проліски?
10.  Як звали корову з Простоквашино?
·         Гру завершили підведенням підсумків та визначенням переможців.
          По закінченню заходу діти поділилися своїми враженнями, розповіли, що нового дізналися, висловили бажання ще пограти в подібні пізнавальні ігри. На мій погляд, дітей вдалося зацікавити заходом такого типу, вони показали, щ їм однаково добре вдаються і активні спортивні ігри, і інтелектуальні забавки.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Обов'язки вожатого

Виховний захід, фотозвіт

Виховний захід та його фотозвіт